Young Lions v Ježově nové firmě Lionhearted

Letošní ročník mladých kreativců mění věkový limit, počet kategorií, výhru i pořadatele.

René Jež

René Jež

Od 23. do 27. května proběhne letos v Praze národní české kolo soutěže mladých kreativců Young Lions. Tradiční výroční klání mladých má nového provozovatele. Hlavní osoba se nemění, je jí dál René Jež. Ale protože už nepůsobí v mediálně-auditorské firmě Flemedia, která soutěž léta pořádala, převedl Jež akci do své nové firmy. Ta se - i v souvislosti s pořádáním Young Lions - nazývá Lionhearted. 

Také v samotné soutěži je několik novinek. Věkový limit pro účastníky se mění z 28 na 30 let. Je víc kategorií - dosud byly tři (Print, Online, Media), letos přibude čtvrtá, nazývá se Marketers a je určená pro zadavatele. Dál: vítězné týmy v každé z kategorií získají delegátský pas a ubytování na celý festival Cannes Lions, dříve to bylo pouze na čtyři dny.

Jasno už je o části partnerů jednotlivých kategorií. Partnerem kategorie Print bude Unie vydavatelů. Kategorii Media podpoří Petr Majerik. A mediální podporu akci tradičně zajistí Médiář.

Sdílejte