
Jan Dvořák a Karolína Kostková
Letošní soutěž mladých kreativců Young Lions zná všechny vítěze. Kategorii Media, pátou z letos vyhlašovaných, vyhrála dvojice Jan Dvořák a Karolína Kostková z Plzeňského Prazdroje. Podle poroty, které předsedal Will Rust z Lunaru, nejlépe vyřešili brief pro iniciativu Plant for the Planet a z osmi týmů v kategorii byli nejlepší. Druhé místo obsadil tým z Kofoly, třetí nebylo vyhlášeno. Čestné uznání získaly dvojice z McDonald’s a Nestlé.
Young Lions 2021: výsledky kategorie Marketers
1. místo
Jan Dvořák a Karolína Kostková (Plzeňský Prazdroj)
2. místo
Pavel Vykydal a Monika Hrsková (Kofola)
Čestné uznání
- Elena Chadžieva a Jana Kloudová (McDonald’s)
- Denisa van Goozen a David Wurst (Nestlé Česko)
Porota kategorie Marketers
- Will Rust, head of brand, Lunar
- Milan Formánek, CEO, Zaraguza, lecturer & consultant
- Lucie Průšová, Marketing Director, Billa
- Aleš Pýcha, marketing, PR & Solootions director, Prima Group
- Daniel Živica, ex-CEO, VMLY&R CZ and Wavemaker CZ & SK
Letos s rekordním počtem soutěžících
Letošní, už 13. ročník Young Lions probíhal kvůli pandemii plně online, stejně jako loni. Letos se do soutěže přihlásil rekordní počet týmu, celkem 88, nejvíc v historii konání Young Lions v Česku. Soutěžilo se v pěti kategoriích. Nejvíc byla obsazena kategorie Print (26 týmů), následovaly kategorie Media (22), Digital (20), PR (12) a Marketers (8).
Utkaly se dvoučlenné týmy soutěžících narozených od 22. června 1989. Na vytvoření návrhu kampaně měly vždy jen 24 hodin. Všechny kategorie byly nabriefovány v pátek 16. dubna, návrhy se odevzdávaly v sobotu. Tento týden probíhalo každý den vyhlášení jedné z kategorií. Po prezentacích před porotou a vyhlášení výsledků následovaly feedback sessions. Soutěž kompletně proběhla v angličtině.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
