
Logo nové, spojené agentury VMLY&R
Měsíc po nástupu nového ředitele Marka Reada oznamuje největší komunikační skupina světa WPP fúzi dvou agentur Y&R (dřív Young & Rubicam) a VML, první kreativní, druhé digitální. Sloučí se v agenturu, která se bude jmenovat VMLY&R. Fúze byla oznámena koncem září, sloučená agentura má být plně funkční zhruba do čtvrt roku, začátkem roku 2019. Zaměstnávat má přes 7.000 lidí a být jednou z hlavních značek sítě WPP.
Jako globální generální ředitel ji povede Jon Cook, stávající šéf VML. Reportovat má přímo Readovi. David Sable, dosavadní globální šéf Y&R, byl odsunut do role non-executive chairman, o klienty se má nicméně starat dál. Podle Reada je sloučení VML a Y&R „důležitým krokem k vybudování nové, jednodušší WPP, která klientům poskytne plně integrovanou nabídku“.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
