České divizi agentury Young & Rubicam se začíná vyplácet investice do víc než dvou stovek přihlášek, které letos zaslala do mezinárodní soutěže reklamního festivalu v Cannes. Z dnešního vyhlášení vybraných kategorií si Youngové odnášejí celkem čtyři lvy z kategorie Print & Publishing - dvě stříbra za práci pro časopis Forbes, dva bronzy za kampaň Sami jsme byli uprchlíci pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.
Dalším českým zástupcem, který dnes v Cannes získal trofej, je agentura McCann. Tu ocenili porotci v kategorii Direct bronzovým lvem, a to za kampaň pro prodejny Náš grunt nazvanou Nakupujte tam, kam včely nechodí.
Průběžná bilance Čechů v Cannes
Young & Rubicam
- 2. místo, Print & Publishing > Craft > Art Direction: Forbes
- 2. místo, Print & Publishing > Craft > Corporate Image & Sponsorship: Forbes
- 3. místo, Print & Publishing > Craft > Art Direction: Sami jsme byli uprchlíci
- 3. místo, Print & Publishing > Public Health & Safety, Public Sector & Awareness Messages: Sami jsme byli uprchlíci
McCann
- 3. místo, Direct > Sectors > E-commerce, Restaurants & Fast Food Chains: Náš grunt
Jak se Tereza Svěráková dozvěděla o vítězství
Stříbrná kampaň Youngů pro Forbes
Bronzová kampaň Youngů k uprchlíkům
Ústřední části kampaně je televizní spot.
Bronzová kampaň McCannu pro Náš grunt

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
