Agentura Young & Rubicam zaznamenala další mezinárodní úspěch s dvěma pracemi, které letos v létě ocenil už reklamní festival v Cannes. Kampaně pro Newsweek a také pro Českou spořitelnu teď ohodnotil dvěma bronzy i mezinárodní festival kreativity Clio Awards v New Yorku.
Na slavnostním galavečeru v New Yorku ve středu 27. září tvůrci převezmou ocenění v „královské“ kategorii Film, a to za Příběh profesora Vojty z kampaně Když ve vás někdo věří, dokážete víc pro Českou spořitelnu, v produkci Boogie Films. „Před pár lety by se zdálo nemožné, že lze vyhrát v tak prestižní mezinárodní soutěži s prací pro lokální banku. O to větší radost z toho máme,“ komentuje Tereza Svěráková z Youngů.
V kategorii Print bodovala série čtyř vizuálů pro českou mutaci časopisu Newsweek, dnes už neexistujícího.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
