Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Youngové z Clio Awards přivezou dva bronzy

Reklamní kampaně pro Českou spořitelnu a pro Newsweek mají další ceny ze světa.

Agentura Young & Rubicam zaznamenala další mezinárodní úspěch s dvěma pracemi, které letos v létě ocenil už reklamní festival v Cannes. Kampaně pro Newsweek a také pro Českou spořitelnu teď ohodnotil dvěma bronzy i mezinárodní festival kreativity Clio Awards v New Yorku.

Na slavnostním galavečeru v New Yorku ve středu 27. září tvůrci převezmou ocenění v „královské“ kategorii Film, a to za Příběh profesora Vojty z kampaně Když ve vás někdo věří, dokážete víc pro Českou spořitelnu, v produkci Boogie Films. „Před pár lety by se zdálo nemožné, že lze vyhrát v tak prestižní mezinárodní soutěži s prací pro lokální banku. O to větší radost z toho máme,“ komentuje Tereza Svěráková z Youngů.

V kategorii Print bodovala série čtyř vizuálů pro českou mutaci časopisu Newsweek, dnes už neexistujícího.

Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions