Youngové z Clio Awards přivezou dva bronzy

Reklamní kampaně pro Českou spořitelnu a pro Newsweek mají další ceny ze světa.

Agentura Young & Rubicam zaznamenala další mezinárodní úspěch s dvěma pracemi, které letos v létě ocenil už reklamní festival v Cannes. Kampaně pro Newsweek a také pro Českou spořitelnu teď ohodnotil dvěma bronzy i mezinárodní festival kreativity Clio Awards v New Yorku.

Na slavnostním galavečeru v New Yorku ve středu 27. září tvůrci převezmou ocenění v „královské“ kategorii Film, a to za Příběh profesora Vojty z kampaně Když ve vás někdo věří, dokážete víc pro Českou spořitelnu, v produkci Boogie Films. „Před pár lety by se zdálo nemožné, že lze vyhrát v tak prestižní mezinárodní soutěži s prací pro lokální banku. O to větší radost z toho máme,“ komentuje Tereza Svěráková z Youngů.

V kategorii Print bodovala série čtyř vizuálů pro českou mutaci časopisu Newsweek, dnes už neexistujícího.

Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Olympic Drunk. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Galaxy Explosion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Victory Resignation. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek

Humanitarian Invasion. Z kampaně Y&R Prague pro Newsweek. Repro: Cannes Lions