Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

YouTube přivádí do Česka ocenění Youtube Works

Ceny za videoreklamy, které nejvíc fungují, se tu budou poprvé rozdávat 11. února 2020.

Marie Krátká. Foto: David Bruner

Marie Krátká ocenění představila na setkání digitálních agentur. Foto: David Bruner

Nejnavštěvovanější světový videoweb YouTube amerického gigantu Google bude i pro Česko a Slovensko udělovat ocenění za nejlepší reklamní kampaně. Výroční trofeje nazvané YouTube Works se budou dávat za kampaně, které nejlíp fungují. „Nebudeme sledovat jen to, kolik mají zhlédnutí, ale jestli také doručují klientům to, co chtějí,“ přiblížila Marie Krátká z českého Googlu na dalším setkání tuzemských digitálních agentur, které proběhlo v pátek v pražském Café Kampus.

Právě sekce digitálních agentur při české Asociaci komunikačních agentur (AKA) je partnerem soutěže, stejně jako slovenská Asociácia digitálnych marketingových agentur. Po USA, Velké Británii, Francii a Skandinávii je Česko se Slovenskem pátým regionem, kde YouTube své ceny uvádí. Soutěž odstartovala 21. října, přihlášky přijímá do 10. ledna, vítěze vyhlásí 11. února 2020. Z prací v sedmi kategoriích se bude vybírat Grand Prix.

Soutěžní kategorie YouTube Works

  • Nejlepší mediální strategie
  • Nejlepší spolupráce mezi médii a kreativní agenturou
  • Nejlepší využití dat o publiku
  • Nejlepší integrace YouTube
  • Nejlepší kulturní dopad pomocí YouTube
  • Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing
  • Nejlepší dlouhodobé používání YouTube
  • Grand Prix

Přihlášené práce bude posuzovat porota. V ní zasednou Michal Pastier (Zaraguza), Tomáš Varga (Publicis), Lenka Auerová (Adexpres), Kamil Charvát (Saatchi & Saatchi), Dorota Kajfoszová (O2), Eva Štípková (Sazka), Lucia Tarbajovská (Kofola), Pavel Flégl (Isobar), Peter Michalka (Respect APP), Emil Vojtko (Vidadu), Peter Kováč (This Is Locco) a Petr Laštovka (Comtech), který zároveň předsedá sekci digitálních agentur AKA.

Petr Laštovka (v popředí) a Marie Krátká z Googlu na dnešním setkání digitálních agentur v Café Kampus. Foto: David Bruner

Petr Laštovka (v popředí) a Marie Krátká z Googlu na dnešním setkání digitálních agentur v Café Kampus. Foto: David Bruner

Petr Laštovka (v popředí) a Marie Krátká z Googlu na dnešním setkání digitálních agentur v Café Kampus. Foto: David Bruner

Petr Laštovka (v popředí) a Marie Krátká z Googlu na dnešním setkání digitálních agentur v Café Kampus. Foto: David Bruner

Marie Krátká. Foto: David Bruner

Marie Krátká. Foto: David Bruner