Třetí patro obchodního domu Kotva, přímo naproti mladšímu Palladiu, patří od 17. listopadu zčásti novému prostoru Zetko. Otevřel ho tam youtuber Jirka Král, prostor provozuje se svým bratrem Petrem ve firmě Blue Milk. Zetko se jmenuje proto, že cílí na takzvanou generaci Z, lidi narozené po roce 1990.
Ti u Krále v Kotvě najdou hernu s virtuální realitou či řadou konzol Xbox (věnoval je Microsoft), také kavárnu a nabídku propagačních předmětů nejen Krále, ale i ostatních youtuberů. Král také Médiáři řekl, že záměrem bylo držet prostor čistý, bez sponzorů, respektive bez jejich brandingu. Zdrojem příjmů by měl být prodej kávy, nápojů a občerstvení a také zmíněného merchandisingu. Otevřeno je denně od 9 do 20 hodin.
Součástí prostoru je také nahrávací studio. Interiér je dílem Nikoly Netušilové, které nedávno pracovala například pro akci Teniskology. Celý prostor se podařilo připravit během jednoho měsíce. Vstup do něj a hraní na počítačích je zdarma.
Zetko je další Královou aktivitou nad rámec videoserveru YouTube, kam natáčí zejména o hraní počítačových her a kde má téměř 750.000 odběratelů. Svou popularitu využil už letos na jaře při uvedení tištěného komiksu. Zetko je jeho dalším obchodním počinem, je de facto kamennou prodejnou s oblečením a doplňky s osobním brandingem, které se dosud prodávaly v e-shopech.