Druhý den 65. ročníku mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, druhá cena mířící do Česka. Po včerejším bronzu Geometry Global dnes stříbrného dostal tým tuzemské agentury Y&R Prague, a to v kategorii Print & Publishing, za sérii tří tiskových inzerátů pro magazín Reportér. Inzeráty zaměřily na rasismus, neonacismus a válku. Česká Young & Rubicam letos do Cannes poslala - stejně jako loni i předloni - nejvíc přihlášek, a to 96 z celkových 166.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT