Druhý den 65. ročníku mezinárodního reklamního festivalu v Cannes, druhá cena mířící do Česka. Po včerejším bronzu Geometry Global dnes stříbrného dostal tým tuzemské agentury Y&R Prague, a to v kategorii Print & Publishing, za sérii tří tiskových inzerátů pro magazín Reportér. Inzeráty zaměřily na rasismus, neonacismus a válku. Česká Young & Rubicam letos do Cannes poslala - stejně jako loni i předloni - nejvíc přihlášek, a to 96 z celkových 166.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Střídání po třech a tři čtvrtě roce
V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák

Co říkají změny v CNN a České televizi