Premiér Andrej Babiš (ANO) vystoupí v neděli 18. listopadu od 21.25 v živě vysílaném rozhovoru televize Nova. Půlhodinový pořad Vládní krize tentokrát nahradí Střepiny a bude ho moderovat Rey Koranteng. Interview se má zaměřit na dění, jež způsobila kauza Seznamu Babišův syn promluvil.

Z 52 prodejen Euronics už je Datart, i příští rok má přibývat nových

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Datart v novém designu

Prodejce elektroniky Datart završil letošní práce na rebrandingu. Už 52 prodejen, které nesly název Euronics, změnilo jméno, a to za plného provozu. S rebrandingem se začalo v létě, jako první se změnila prodejna ve Znojmě. „Rebranding nám trval zhruba dva měsíce, všechny změny jsme dělali za plného provozu, tedy během nočních směn,” podotkl Martin Heřmánek, ředitel prodejen Datartu. “Nově naše prodejny najdou zákazníci například ve Znojmě, Prostějově, Přerově, Mělníku, Tábor, Pardubicích, Kladně, Třinci či Písku.”

Prodejny Euronics – a také e-shop Kasa.cz – v Česku provozovala skupina HP Tronic, s níž se Datart v létě spojil. HP Tronic se rozhodla zastřešit prodejny elektra pod jednu značku Datart. Mění tak vybrané prodejny Euronics na Datart, zároveň otevírá nové prodejny. Datart tak momentálně má už 110 prodejen, z toho 94 v Česku a 16 na Slovensku. V Praze je už 21 prodejen Datartu, v Brně a v Olomouci pět. “Pro letošek je rebranding ukončený, s dalším budeme pokračovat od února,” informovala mluvčí Datartu Iva Pavlousková.

Všechny české prodejny slouží také jako výdejny objednávek z e-shopů Datart.cz, Euronics.cz a Kasa.cz. “Tuto službu zákazníkům poskytujeme zdarma. Už několik let vidíme, jak možnost vyzvednout si zboží v prodejnách volí čím dále víc zákazníků. Proto jsme také zavedli novou technologii skladového hospodářství, díky které umíme odbavit objednávky daleko rychleji,“ uvádí ředitel Heřmánek. Počet prodejen poroste i v příštím roce.

Vedle toho Datart pokračuje v přeměně stávajících a otevírání nových prodejen v konceptu “humanizace”. Chce, aby se zákazníci v prodejnách cítili příjemně a zároveň se v nich rychle zorientovali. Základem je proto vzdušný a prosvětlený interiér, v kombinaci s přírodními odstíny zelené a dřevem. Zboží je vystaveno přehledně v tematických sekcích. Uličky jsou široké pro volný pohyb zákazníků s kočárky či na vozíku.