Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Z Branek bodů kokotů do lovestory se Sokolem

Novou tváří Vodafonu je Tereza Dočkalová. S Ondřejem Sokolem hraje ve vánoční kampani.

Tradičně v polovině listopadu představil mobilní operátor Vodafone svou vánoční kampaň. Ta v médiích startuje v pondělí 19. listopadu a k dosavadním tvářím reklamní rodiny Vodafonu (otec Jiří Vyorálek, matka Lucie Žáčková, syn Štěpán Mikoláš, dcera Agáta Zimová, strýc Karel Ondřej Sokol) přibyla herečka Tereza Dočkalová. Tu divadelníci znají jako držitelku Thálie, návštěvníci webu Blesku pak jako tvář i hlas feministické série Branky body kokoti. Vánoční kampaň stojí na její lovestory se Sokolem alias strýcem Karlem, do níž se zapojí celá rodina. Pod kampaní je opět podepsaná agentura McCann Prague a režisér Vojtěch Kotek, natáčelo se na náměstí v Kadani a ve vile v Klánovicích. Rapová skladba Toto je môj hood, který v části spotů zazní, je původní, vznikl přímo pro účely kampaně.

Vodafone ve vánoční kampani drží koncept obdarovávání svých zákazníků. Letos jim slibuje, že z celkem sedmi Vodafone Passů si budou po celý následující rok - až do 18. listopadu 2019 - vybrat každý měsíc sedm dní jejich používání zdarma. K tomu je nutné mít aplikaci Můj Vodafone a přihlásit se do ní do 20. ledna 2019. „Loni jsme dělali radost Social a Video Passem do konce ledna zdarma. Ale zákazníci nás přivedli k myšlence, že by si rádi sami určili, který Pass a kdy ho chtějí využít. A nejlépe po celý rok,“ uvedl Petr Dvořák, generální ředitel Vodafonu.

Vodafone Passy, balíčky, díky nimž mobilní aplikace neukrajují data z měsíčního objemu, zahrnují Video, Music, Social, Chat a nově Cloud (aplikace Google Disk, Dropbox, OneDrive a Box). Kromě toho si mohou zákazníci nechat vyměnit prasklý displej u nového telefonu do tří měsíců zdarma nebo si koupit jeden z pěti telefonů s vánoční slevou.

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Vodafone: Kouzelné okamžiky po celý rok (McCann Prague)

Kouzelné chvíle po celý rok

  • Značka: Vodafone
  • Klient: Vodafone Czech Republic
  • Kreativní agentura: McCann Prague
  • Mediální agentura: Wavemaker Czech
  • Režie: Vojtěch Kotek
  • Hudba: Vilém Béreš
  • Skladba: Internal Sound
  • Mediamix: televize, online, tisk, out-of-home