Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Z Comtechu odešel hlavní planner Laštovka

Petr Laštovka pracoval pro agenturu Comtech pět let. Předsedou sekce digitálek AKA je dál.

Petr Laštovka. Foto: David Bruner

Petr Laštovka. Foto: David Bruner

Z agentury Comtech Can odešel na konci dubna její hlavní planner Petr Laštovka. V agentuře pracoval od září 2015, přicházel z Ogilvy. V Comtechu měl na starosti strategický planning pro všechny klienty – od pivovarů Litovel, Holba, Zubr, dětskou výživu Sunar či Mercedes-Benz, až třeba po charitativní projekty. 

Záhy po nástupu do Comtechu se Laštovka stal předsedou sekce Digitální agentury při Asociaci komunikačních agentur (AKA), jímž je dodnes. „Comtech se tak rychle dostal na mapu digitálních agentur, nejen v Česku,“ míní. S digitálními agenturami stál Laštovka u vytvoření akademie digitálního marketingu DigiAKA, která vyškolila stovky lidí z marketingové komunikace.

„Comtech měl vždycky štěstí na skvělé lidi, v klientském servisu i kreativním oddělení,“ shrnuje Petr Laštovka. „Můj příspěvek do agenturního uvažování spočíval ve vytvoření strategického nástroje, podle něhož jsme absolvovali s klienty nejeden kreativní workshop. Při workshopech vznikaly neuvěřitelně inspirativní myšlenky,“ podotýká. Jeden ze zmíněných workshopů dal základ oceňované komunikační strategii pro Český červený kříž.