Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Z deníků narostla čtenost jen Sportu a Blesku

Sportovní a bulvární list Daniela Křetínského si polepšily o jednotky procent.

Regionálním novinám, bezplatným deníkům, bezplatnému týdeníku 5plus2, zpravodajským časopisům i nejčtenějšímu časopisu v Česku Rytmus života, těm všem v prvním letošním pololetí klesla čtenost, řádově o jednotky procent. Mezi deníky si polepšil jen Sport (+7 %) a bulvár Blesk (+1 %), oba z portfolia Czech News Center Daniela Křetínského. Ukazují to aktuální výsledky výzkumu Media Projekt.

Čtenost deníků a vybraných týdeníků, 1. pololetí 2016