Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Z hradecké Kreatiky se stali Kreativní bojovníci

Tým agentury Kreativní bojovníci

Tým agentury Kreativní bojovníci

Agentura Kreatika z Hradce Králové po třech letech mění svůj název. Nově se prezentuje pod značkou Kreativní bojovníci. „Kreatika už přestala stačit k vyjádření toho, kdo skutečně jsme,“ uvedl spoluzakladatel Jakub Kalivoda. Ten stojí v čele týmu 21 kreativců, v němž jsou grafici, tvůrci videa a další marketéři. Kromě názvu agentura mění komunikační vizuál, logo a web.

„Díky velkému odhodlání se nám podařilo nejprve prosadit jako dva freelanceři a poté vybudovat kreativní agenturu. Můžeme tak dělat to, co nás skutečně baví,“ říká druhý spoluzakladatel Josef Čáslavka. „Naším cílem je pomoci 100 lidem dělat to, co je skutečně baví a naplňuje. Zatím se nám to povedlo u dvaceti, máme tak před sebou ještě dlouhou cestu.“

Logo agentury Kreativní bojovníci

Logo agentury Kreativní bojovníci

Kreativní bojovníci při práci

Kreativní bojovníci při práci

Kreativní tým se zaměřuje na tvorbu grafiky od ilustrací po sazbu magazínu, také na produkci videoobsahu nebo reklamních spotů. Nově rovněž buduje marketingový tým pro vypracování celých komunikačních strategií a budování značek klientů.

Základy agentury vznikly spoluprací s knihkupectvím Knihy Dobrovský v roce 2013, pro něž dosud vytváří grafiku v online i offline prostoru a natáčí upoutávky na knihy. Dalšími klienty jsou FG Forrest, Albi či obchodní centrum Futurum Hradec Králové.