Z Lionu je Publicis One, Štěpánek a Průša končí

Martin Štěpánek a Tomáš Průša končí svou kariéru v Lion Communications.

Martin Štěpánek a Tomáš Průša. Foto: Vojta Herout

Martin Štěpánek a Tomáš Průša. Foto: Vojta Herout

Komunikační uskupení Lion Communications, které v Česku vedli Martin Štěpánek coby prezident a Tomáš Průša jako ředitel, se změní na mezinárodní entitu Publicis One. Do portfolia Publicis One tak přecházejí agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Fallon, ZenithOptimedia, Performics, B2B Group a Starcom Mediavest, které budou nadále existovat a fungovat v rámci jejího uspořádání. Štěpánek i Průša z uskupení odcházejí.

„V mém případě jde o ukončení procesu postupného prodeje obchodních podílů, který jsem započal v roce 2013 prodejem 40% podílu v mediální agentuře ZenithOptimedia. Tento proces jsme završili minulý měsíc převzetím 100% kontroly v holdingu Lion Communications mateřskou Publicis Groupe. Vznik nového uskupení Publicis One v Česku je další krok rozvoje skupiny,“ uvedl Štěpánek v oficiální tiskové zprávě. Pro Médiář pak ještě dodal, že se chce nadále věnovat mezinárodnímu festivalu reklamy Piaf, který založil, a současně projektu golfového hřiště v lázních Kynžvart, kde je prezidentem tamějšího golfového klubu a současně společníkem firmy Bohemian Golf & Country Invest. „Komunikační průmysl směřuje stále víc k digitální a mobilní komunikaci, a to chce mladé mozky. Já už asi Pokémony hrát nebudu,“ poznamenal Štěpánek. 

„Mohu potvrdit, že jsme se s Martinem Štěpánkem rozhodli ukončit naši činnost,“ sdělil Médiáři také Průša, který zatím neuvedl, kam zamíří. „Momentálně budu mít prázdniny,“ řekl. 

Publicis One povede lokální management

Agenturu Publicis One povede v Česku nový lokální management, jehož členy se stali Tomáš Varga coby ředitel, Michal Kurka jakožto finanční ředitel, Martina Říhová jako chief integration officer pro Česko a střední Evropu a Andreas Von Loeper jako marketingový ředitel. Všechny členy lokálního managementu v Česku jmenoval regionální ředitel Miša Lukić.

Publicis One je mezinárodní komunikační skupina, kterou uskupení Publicis Groupe zavádí v současnosti na 50 mezinárodních trzích - mimo své hlavní trhy. Má přibližně 8.000 zaměstnanců a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. 

Tomáš Varga

Tomáš Varga

Varga do agentury nastoupil v červnu 2009, aby vytvořil a vedl digitální oddělení ve společnosti ZenithOptimedia Česká republika. V roce 2010 byl vedle své funkce digitálního ředitele jmenován ředitelem společnosti Performics. Během působení v této pozici adaptoval agenturu Performics v Česku. V roce 2014 byl povýšen na pozici CEO společnosti ZenithOptimedia Česká republika. Během svého vedení přispěl ke vstupu agentury Newcast na český trh a k akvizici s performance agenturou B2B. Před svým nástupem do společnosti ZenithOptimedia působil Varga jako marketingový ředitel společnosti LMC.

Michal Kurka

Michal Kurka

Kurka nastoupil do agentury Lion Communications v březnu 2016 po šestnáctileté kariéře finančního manažera a obchodního partnera. Svou kariéru začal v odvětví služeb v auditorské společnosti Deloitte, poté se přesunul do průmyslu spotřebního zboží a nastoupil do Gillette na pozici financial planning manažera. Později se rozhodl přesunout do funkce finančního a administrativního manažera v Sony Electronics, a poté pracoval v realitní společnosti Invest Live. Následně přijal funkci senior finančního manažera a finančního lídra v Avon Cosmetics. Má také zkušenosti z oblasti poradenství.

Martina Říhová

Martina Říhová

Říhová nastoupila do agentury Leo Burnett Advertising v roce 1999 na pozici strategické mediální ředitelky pro prvního místního ředitele The Coca-Cola Company na trhu. Předtím působila v mediální agentuře Mediacom. V roce 2002 spustila Říhová pobočku mediální agentury MediaVest v Česku. V této době také Říhová vedla regionální tendr společnosti Coca-Cola (Polsko, Maďarsko, Slovensko, Pobaltí, Česko) a v následujících letech řídila mezinárodní tým mediální agentury Starcom. V roce 2007 byla jmenována CEO agentury Starcom Mediavest Group.

Andreas von Loeper

Andreas von Loeper

Von Loeper je mezinárodní expert v oblasti prodeje a marketingu. Kariéru začal jako konzultant managementu ve strategické skupině poradenské společnosti Accenture. Poté pracoval jako ředitel klientského servisu v německé pobočce agenturní sítě BBDO a následně pomáhal vybudovat mezinárodní síť pro automobily Mercedes-Benz. Později přesídlil do Číny, aby vedl pobočku BBDO v Pekingu, a poté působil jako viceprezident v agentuře DDB China Group. Od října 2014 působí na pozici výkonného ředitele agentury Fallon Prague a jakožto chief client officer pro globální obchodní aktivity značky Škoda. 

Sdílejte