V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Z „megaprodejny“ Siko na Černém Mostě je nový showroom

Prodejna Siko na Černém Mostě

Prodejna Siko na Černém Mostě

Interiér prodejny Siko na Černém Mostě

Interiér prodejny Siko na Černém Mostě

Český prodejce koupelnového vybavení a kuchyní Siko otevřel na Černém Mostě nový showroom právě se zařízenými koupelnami a kuchyněmi. Celý prostor původní prodejny byl po 18 letech přestavěn a proměněn do vzdušnějšího, moderního showroomu v novém obchodním konceptu. Na ploše 1.500 metrů čtverečních je vystaveno více než 100 vzorových koupelen a kuchyní. Součástí nabídky je expozice technologií i služby spojené se zařízením koupelny a kuchyně na klíč. Zákazníkům jsou k dispozici nové komfortní zóny, pro účely dokončení zakázky.

„Původní prodejna na Černém Mostě byla poprvé otevřena už v roce 2001. Média ji tehdy nazvala ‘megaprodejnou’ koupelen. Její otevření tak potvrdilo úspěšnou expanzi společnosti Siko na klíčový pražský trh a upevnilo pozici silného celorepublikového hráče,“ říká Lenka Lehečková, marketingová manažerka firmy Siko koupelny & kuchyně, a dodává, „současnou rekonstrukcí osmnáct let staré ‘megaprodejny’ pokračujeme v modernizaci naší prodejní sítě, postupně zavádíme nový prodejní koncept s důrazem na zákaznickým komfort a zážitek.“