Z agentury Proximity Prague odešel manažer Kristián Hloušek, který dosud působil jako šéf jejího plánování a v poslední době často také jako její mluvčí. Podle současné PR manažerky Proximity Moniky Vývodové Hloušek odešel z vlastního rozhodnutí. „Důvody jeho odchodu neznáme a ani nevíme, kam šel,“ napsala Médiáři. Hlouškovo dosavadní mobilní číslo se už hlásí jako nedostupné.
Kristián Hloušek prošel v Proximity pozicemi strategického plánovače a vedoucího oddělení plánování, současně jménem agentury komunikoval s odbornými médii. Jeho odchod následuje krátce poté, co se agentura opět přestěhovala do nových prostor a oznámila, že připravuje novou podobu loni avizované strategické aliance s agenturou Mark BBDO. Tu zatím nezveřejnila.
Duben 2014: Mark BBDO a Proximity se propojí a zvažují, zda propouštět
Obě agentury zaznamenávají v poslední době spíš odliv jak na straně klientů, tak z pohledu svého personálního obsazení. Loni například opustili Proximity kreativní ředitel Petr Stančík a copywriter Pavel Staněk. Oba zamířili do nového interního kreativního týmu O2, s jehož složením pomáhala operátorovi coby head hunter agentura Nýdrle. Podle informací její výkonné ředitelky Pavly Dúbravské však Hloušek jejich kroky nenásledoval.
Proximity řídí Petr Šec, nový byznys má v současnosti na starosti David Sroka.
Síťové agentury v Česku: přežijí, když zvládnou digitál nebo přilákají globální byznys