Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Z Proximity odešel další manažer, šéf plánování Hloušek

Strategický plánovač opustil agenturu z vlastního popudu, krátce poté, co se přestěhovala a oznámila novou podobu aliance s Mark BBDO, neznámo ovšem jakou.

Z agentury Proximity Prague odešel manažer Kristián Hloušek, který dosud působil jako šéf jejího plánování a v poslední době často také jako její mluvčí. Podle současné PR manažerky Proximity Moniky Vývodové Hloušek odešel z vlastního rozhodnutí. „Důvody jeho odchodu neznáme a ani nevíme, kam šel,“ napsala Médiáři. Hlouškovo dosavadní mobilní číslo se už hlásí jako nedostupné.

Kristián Hloušek prošel v Proximity pozicemi strategického plánovače a vedoucího oddělení plánování, současně jménem agentury komunikoval s odbornými médii. Jeho odchod následuje krátce poté, co se agentura opět přestěhovala do nových prostor a oznámila, že připravuje novou podobu loni avizované strategické aliance s agenturou Mark BBDO. Tu zatím nezveřejnila.

Obě agentury zaznamenávají v poslední době spíš odliv jak na straně klientů, tak z pohledu svého personálního obsazení. Loni například opustili Proximity kreativní ředitel Petr Stančík a copywriter Pavel Staněk. Oba zamířili do nového interního kreativního týmu O2, s jehož složením pomáhala operátorovi coby head hunter agentura Nýdrle. Podle informací její výkonné ředitelky Pavly Dúbravské však Hloušek jejich kroky nenásledoval.

Proximity řídí Petr Šec, nový byznys má v současnosti na starosti David Sroka.