“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Z tištěného měsíčníku Prima Zoom je čtvrtletník

Jaromír Jágr na obálce předělaného časopisu Prima Zoom

Jaromír Jágr na obálce předělaného časopisu Prima Zoom. Jágr vzešel jako vítěz z ankety stanice Největší žijící Čech

Časopis Prima Zoom, který coby tištěná odnož stejnojmenné tematické stanice televize Prima začínal zhruba před rokem jako měsíčník, se aktuálním vydáním mění na čtvrtletník. Rozrostl se přitom na dvojnásobný rozsah 100 stran. Plných 10 stran přitom zabírá rozhovor Viliama Bucherta (jinak autora Reflexu) s Jaromírem Jágrem. Aktuální číslo Prima Zoom vychází v tematickém (Jágr hraje s číslem 68) nákladu 68.000 výtisků, stojí 68 Kč. Titul produkuje Solootions, marketingová agentura Primy. Před rokem Prima Zoom vyšel poprvé s Lidovými novinami, stál 29 Kč. V časopisu budou místo měsíčního televizního programu nově jen tipy na pořady Primy Zoom. Obálka je víc “celebritní”, mizí z ní to, na co se zaměřuje televize Prima Zoom – historie, věda, technika a příroda, jak stálo v záhlaví prvního vydání.