V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Z týdeníku Naše Praha se stal čtrnáctideník

Regionální titul v listopadu změnil i náklad, na 637.000 výtisků.

Ne novou, zároveň ale zatím nezaznamenanou zvěstí je změna periodicity tištěného regionálního titulu Naše Praha vydavatelství Strategic Consulting Jana Čížka. Z týdeníku se stal čtrnáctideník, a to už loni v listopadu, dva měsíce poté, co časopis odstartoval. Médiáři to teď potvrdil šéf marketingu Strategic Consulting Libor Kálmán.

„Od listopadu vycházíme jako čtrnáctideník a tehdy jsme zvýšili i náklad na 637.000 výtisků. Navýšení nákladu proběhlo v souvislosti s přechodem k jiné distribuční společnosti, kterou je od té doby Česká pošta,“ uvedl. Důvod změny nesdělil. Původní náklad titulu činil 537.000, respektive 540.000 kusů, ovšem každý týden.

První číslo týdeníku Naše Praha, mutace pro centrum metropole

První číslo týdeníku Naše Praha, mutace pro centrum metropole

Naše Praha vychází od září 2014, v devíti mutacích určených různým částem metropole. Start byl původně plánován na květen. Vydavatel při přesunu startu na září avizoval, že periodicita novin se může mírně měnit během letního nebo vánočního období. V roce 2014 uvedl na trh celkem 11 vydání, naposled 12. prosince, příští číslo Naší Prahy vyjde v pátek 16. ledna, tedy po měsíci.

Plánovaný zásah mutací chystaného metropolitního týdeníku Naše Praha

Plánovaný zásah mutací chystaného metropolitního týdeníku Naše Praha

Čížkovo vydavatelství zajišťuje po celé republice produkci několika desítek radničních periodik, v síti Český domov. Firmě v roce 2013 klesly výnosy o 12 % na 64 milionů Kč ze 73 milionů rok předtím, rok ukončila s kladnou nulou. Výsledky roku 2014 ještě neuvedla.

Současný tištěný náklad sítě Český domov je zhruba 2 miliony výtisků měsíčně

Současný tištěný náklad sítě Český domov je zhruba 2 miliony výtisků měsíčně