Na dosavadní činnost vydavatelství firemních magazínů COT Media organicky navazuje komunikační agentura COT Group. Firma, kterou napůl vlastní Eva Frindtová a Gabriela Ben Ahmed, rozšířila své portfolio o nabídku marketingových služeb a digitálních projektů. Agentura působí pod claimem Žijeme příběhy našich klientů a dělí se na čtyři divize Media, Marketing, Events a Digital. V nich se specializuje na přípravu a výrobu tištěných i elektronických korporátních titulů, na budování značky, obsahový marketing, grafický design a organizování specializovaných akcí.
„Jsme na trhu 23 let. A vždy se snažíme expandovat v době, kdy jsou příležitosti na trhu, a to většinou nastává v období krizí. Během jarních měsíců jsme měli čas zanalyzovat sami sebe i naše portfolio. Říci si, co nás zatěžuje, čeho se zbavit, a na druhé straně, jakým směrem se vydat. Vše nám začalo zapadat do sebe i ve spojení s dlouhodobou vizí firmy. Takže se dá říct, že covid-19 urychlil naše plány,“ říká jedna ze zakladatelek Eva Frindtová. „Při covidové analýze jsme si uvědomili, že umíme a produkujeme řadu činností nad rámec definice vydavatelství, ale neprodávali jsme je tak intenzivně jako naše základní činnosti. V rozvoji tak přirozeně navazujeme na to, co jsme se naučili.“
„Za poslední dva roky došlo v naší společnosti k výrazné optimalizaci procesů a zefektivnění výrobního procesu. Kolegové, kteří ve firmě působí delší dobu, se profesně posunuli na vyšší úroveň. Vhodně jsme doplnili tým a díky kombinaci těchto faktorů jsme si vytvořili kapacitu pro rozšíření našeho portfolia a realizaci nových projektů. V rámci interních prostor agentury jsme zřídili vlastní fotoateliér a studio pro nahrávání podcastů,“ doplňuje ke změnám výkonný ředitel Marek Hubač.
Mezi klienty agentury patří Sanofi, Foxconn, Smartwings, Generali Česká pojišťovna nebo Česká pošta. Nově COT Group realizuje celkový grafický i obsahový redesign palubního časopisu pro dopravce Leo Express či kompletně zajišťuje obsah pro web Komora+, nový zpravodajský portál Hospodářské komory ČR.