Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Za Adobe v Česku komunikuje Neo@Ogilvy

Komunikační agentura Neo@Ogilvy Czech oznamuje významného klienta, americkou softwarovou firmu Adobe. Ta má nově zastoupení v Česku. Spolupráce s agenturou startuje internetovou kampaní k chystané akci Adobe Digital Marketing Event, jejímž cílem je oslovit decision makery z oblasti marketingu a digitální strategie formou programatického nákupu. Kampaň proběhne v Česku a na Slovensku. Zmíněná akce proběhne ve čtvrtek 18. května v hotelu Andel’s na pražském Andělu.