Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Za Centropol nově komunikuje Margetroid

Kompletní komunikační strategii pro dodavatele energií Centropol navrhne a realizuje PR agentura Margetroid. Cílem spolupráce je prosadit témata jako zvyšování energetické účinnosti, boj proti energetické negramotnosti, férový přístup k zákazníkovi a obecně kultivace trhu s energiemi. Agentura chce pracovat s mainstreamovými kanály, jako jsou zpravodajská a ekonomická média, i proniknout do lifestylu a na digitální kanály.

“Pro Centropol připravujeme korporátní i produktovou komunikaci. Pomoci chceme i s dalším rozvojem veřejně prospěšných aktivit společnosti. Ty jsou spojeny především s Nadačním fondem Energie pomáhá, který založila Lenka Graf, manželka majitele Centropolu Aleše Grafa,“ říká Ivana Karhanová, majitelka Margetroidu. Agentura dělá i pro banku Saxo, Generali Investments, Broker Consulting, FG Forest, Adastra, ECDL, Asociace Segway či Diamond International Corporation.