Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Za čisté potraviny Natu komunikuje PR klinika

Krémy od Natu

Krémy od Natu

Výrobce takzvaných čistých potravin Natu představí svůj příběh široké veřejnosti s agenturou PR klinika. Natu nabízí potraviny z kvalitních surovin a procesem šetrným k životnímu prostředí. Komunikační kampaň postavená na media relations si klade za cíl „otevřít diskusi na téma skutečné chuti, která nesleduje pouze to, že si na jídle takzvaně pochutnáme, ale odkazuje k příjemnému pocitu jistoty, kdy víme, co jíme a že nám to prospívá“. Tento benefit agentura vyjadřuje novým claimem Natu, máme chuť, který doplňuje existující anglický vzkaz Love nature, love yourself.

“Náš přístup ke komunikaci byl vždy trochu spontánní. O našich výrobcích se tak dozvěděli spíš skuteční fajnšmekři zdravého životního stylu. Nyní nás oslovil kreativní přístup agentury, která se dokázala velmi trefně naladit na naše poselství a doporučit kroky k tomu, abychom dokázali oslovit také širší veřejnost,” vysvětluje Kamila Hladká, ředitelka Natu. Kromě media relations má PR klinika na starosti tvorbu obsahu pro další komunikační kanály, včetně nového textového a vizuálního stylu značky.