Výrobce takzvaných čistých potravin Natu představí svůj příběh široké veřejnosti s agenturou PR klinika. Natu nabízí potraviny z kvalitních surovin a procesem šetrným k životnímu prostředí. Komunikační kampaň postavená na media relations si klade za cíl „otevřít diskusi na téma skutečné chuti, která nesleduje pouze to, že si na jídle takzvaně pochutnáme, ale odkazuje k příjemnému pocitu jistoty, kdy víme, co jíme a že nám to prospívá“. Tento benefit agentura vyjadřuje novým claimem Natu, máme chuť, který doplňuje existující anglický vzkaz Love nature, love yourself.
“Náš přístup ke komunikaci byl vždy trochu spontánní. O našich výrobcích se tak dozvěděli spíš skuteční fajnšmekři zdravého životního stylu. Nyní nás oslovil kreativní přístup agentury, která se dokázala velmi trefně naladit na naše poselství a doporučit kroky k tomu, abychom dokázali oslovit také širší veřejnost,” vysvětluje Kamila Hladká, ředitelka Natu. Kromě media relations má PR klinika na starosti tvorbu obsahu pro další komunikační kanály, včetně nového textového a vizuálního stylu značky.