
Šéfem Designdev je Michal Voják
Vývojář digitálních webů a aplikací Designdev od března komunikuje směrem k českým médiím. Navázal proto spolupráci s agenturou Rubikon PR, která se zaměřuje především na klienty z oblasti technologií. Ta bude pro Designdev zajišťovat veškeré korporátní a produktové PR s cílem představit firmu širší veřejnosti jako experta v oblasti vývoje i ve specifické fázi návrhu digitálního produktu s označením Product Discovery. Dojde i na novou vývojářskou aplikaci s názvem UserUP.
„Nastal ideální čas ukázat médiím i běžným lidem, jak dělat tvorbu produktu trochu jinak, a to s velkým důrazem na spojení skutečných potřeb zákazníků s tím, čeho firma produktem chce dosáhnout,“ uvedl Michal Voják, CEO a head of design společnosti Designdev. Mezi zákazníky firmy patří Komerční banka, Heureka, Shoptet, Česká spořitelna, Fortuna, Dr. Max, Česká bankovní asociace, Ulož.to, Škoda nebo Harley-Davidson.
„Designdev nám imponuje především svým velkým potenciálem a faktem, že se nebojí přicházet s novinkami z oblasti návrhářství a product developmentu, které se v českých médiích téměř neobjevují,“ vítá komunikační příležitost šéf Rubikon PR Šimon Rákosník.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
