Americký startup Lime, který nedávno v Praze zavedl pouliční půjčovnu elektrokoloběžek, navázal spolupráci s agenturou Fyi Prague. Ta jí bude zajišťovat lokální press office, řídit vztahy s novináři a podílet se na naplňování komunikační strategie značky. Agentura zvítězila ve výběrovém řízení.
„Mohou se na nás obracet všechna média, která se fenoménem mikromobility a jeho vstupem do Česka chtějí zabývat. Primárně teď budeme pracovat na tom, abychom v reálném čase dokázali být spojkou mezi Prahou a sídlem společnosti v californském San Mateu,“ uvedl Jan Řezáč za Fyi Prague. „V mediální komunikaci se můžeme opřít také o lokální zastoupení společnosti v podobě operations managera Ondřeje Širokého,“ doplnil Řezáč.
Praha se pro Lime stala prvním městem v rámci expanze do zemí visegrádské čtyřky. Považuje ji za důležitého partnera i díky tomu, že má město vlastní silnou vizi v oblasti sdílené mobility. Elektrokoloběžky Lime vyvolaly krátce po zavedení v Praze negativní reakce, a to kvůli neukázněnému chování těch, kteří si je půjčují, či kvůli tomu, že na veřejných místech vadí v provozu. Například Praha 2 dočasně zakázala jejich používání.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace
