Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Podívejte se na fotografie a prezentace.

„Za mě nestávkujete!“ aneb emo case study jako vždy

Online live case study jak od maminky. Tohle je jenom začátek.

Ráno jsem přišel do práce a koukám, že máme na naší Událostií ZA MĚ NESTÁVKUJETE! dobrých 20 tisíc lidí. Dostali jsme ji darem od Adamova známého z ODS, který se jí nemohl věnovat, ani neměl ty možnosti, co máme my. No, tak 20 tisíc lidí je cajk, tak jsme se tomu trochu věnovali.

Zabralo nám to celý den. K téhle Události jsme si udělali ještě Stránku. Malinko moderace, reagování na reakce a patnáct minut Photoshopu – a pochopitelně večer jsme už zase slavný. Jako v té reklamě na Nescafé. Když něco dělám, tak je to vždycky pecka. No nic.

Moje máma psala, že byla trošku na nerv, takže poslouchala Hyde park bez zvuku. Samozřejmě, že došlo k obvyklému omylu, že jsem byl označen za autora spotu Přemluv bábu (kterým jsem nikdy nebyl), ale to je už folklór. Ani jsem neprotestoval, protože čas s odborářským bossem ve studiu byl drahý a já jsem chtěl dát aspoň pár džouků, že.

Teď jsme právě dorazili z Hyde Parku a sedíme s hvězdou dne Adamem v Modrém zubu. Video je tady. Chvilku před vysíláním jsem volal mámě, která mi doporučila, ať hovořím pomalu a nepředvádím se. Na screenshotech, které pořídil kamarád, mám pocit, že se to zcela nepovedlo.

Tak a teď nám přinesli jídlo, takže sem vložím jen pár fotek s fajn náladou, které jsem právě pořídil.

Pozdrav od přítele

Pozdrav od jiného přítele

A ještě něco z internetu:

Ahoj zítra!