V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Za Nadaci České spořitelny vystupuje Prokeš z ČT

Michal Prokeš

Michal Prokeš

Za komunikaci Nadace České spořitelny bude nově zodpovídat Michal Prokeš. Od roku 2012 řídil produktovou komunikaci České televize. Předtím působil v komunikační agentuře Native PR. V Nadaci České spořitelny bude zodpovídat za komunikační aktivity směrem k médiím, odborné veřejnosti, zaměstnancům České spořitelny a partnerům z řad organizací podporovaných nadací. „Nadace prochází velkou změnou a v období, kdy svou činnost směřuje k systémovým změnám v oblastech vzdělávání a sociální podnikavosti, potřebuje i nový způsob komunikace,“ říká Ondřej Zapletal, ředitel Nadace České spořitelny.

Absolvent Pedagogické fakulty Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Prokeš pracuje v oblasti komunikace a marketingu od roku 2008. Dělal pro developera Ekospol, v Native PR měl na starost klienty Unipetrol, Benzina, Česká kancelář pojistitelů, KPMG či cestovku Neckermann. V roce 2012 nastoupil do České televize, kde do roku 2017 řídil komunikaci vlastní tvorby a off-air marketingové aktivity, od roku 2017 vedl navíc agendu interní komunikace a diváckého centra. V roce 2018 byl pověřen řízením oddělení komunikace a vnějších vztahů.