Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Za Nadaci České spořitelny vystupuje Prokeš z ČT

Michal Prokeš

Michal Prokeš

Za komunikaci Nadace České spořitelny bude nově zodpovídat Michal Prokeš. Od roku 2012 řídil produktovou komunikaci České televize. Předtím působil v komunikační agentuře Native PR. V Nadaci České spořitelny bude zodpovídat za komunikační aktivity směrem k médiím, odborné veřejnosti, zaměstnancům České spořitelny a partnerům z řad organizací podporovaných nadací. „Nadace prochází velkou změnou a v období, kdy svou činnost směřuje k systémovým změnám v oblastech vzdělávání a sociální podnikavosti, potřebuje i nový způsob komunikace,“ říká Ondřej Zapletal, ředitel Nadace České spořitelny.

Absolvent Pedagogické fakulty Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Prokeš pracuje v oblasti komunikace a marketingu od roku 2008. Dělal pro developera Ekospol, v Native PR měl na starost klienty Unipetrol, Benzina, Česká kancelář pojistitelů, KPMG či cestovku Neckermann. V roce 2012 nastoupil do České televize, kde do roku 2017 řídil komunikaci vlastní tvorby a off-air marketingové aktivity, od roku 2017 vedl navíc agendu interní komunikace a diváckého centra. V roce 2018 byl pověřen řízením oddělení komunikace a vnějších vztahů.