Odešel Karel Gott. Připomeňte si jej v pořadech televize či v hudebních nahrávkách. „Osou Gottova společenského vystupování byla úcta k ženě,“ připomíná Josef Vlček. A také měl styl Čendy. Skvělým proslovem se při zádušní mši se svým celoživotním kamarádem rozloučila Jiřina Bohdalová.

Za Radiokomunikace bude s Ogilvy komunikovat nově i Mather

Komunikační strategii značky na českém trhu bude mít na starosti Mather RMG, za on-line řešení bude zodpovědná Mather Advertures. PR zůstává Ogilvy.

Vítězem výběrového řízení Českých Radiokomunikací na BTL a on-line komunikaci se staly agentury z komunikační skupiny Mather. Veškerou BTL komunikaci a přípravu komunikační strategie značky na českém trhu bude mít na starosti Mather RMG, za on-line řešení bude zodpovědná Mather Advertures.

Tendr probíhal od prosince loňského roku a zúčastnily se ho čtyři komunikační agentury. Společnost České Radiokomunikace v tendru hledala strategického komunikačního partnera, který je schopen navrhovat a realizovat integrovaná komunikační řešení.

Za Radiokomunikace dosud komunikovala Ogilvy Public Relations. Té nadále zůstává starost o PR. „Mather bude mít na starosti BTL a on-line komunikaci, PR zůstává Ogilvy,“ přiblížil Médiáři Kamil Chalupa z Ogilvy.

Bývalá tisková mluvčí Radiokomunikací, Marie Fianová z Ogilvy, odešla koncem loňského října jak z této pozice, tak za agentury, a nastoupila do tiskového oddělení televize Nova, jednoho z klientů Radiokomunikací.

České Radiokomunikace působí na českém trhu 48 let, jsou dominujícím operátorem televizního i rozhlasového signálu, analogového i digitálního. Nabízejí také telekomunikační služby pro velkoobchodní a korporátní zákazníky.