Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Za Rubikon dělá pro Cleverlance také Dočekal

Novým klientem PR agentury Rubikon je firma Cleverlance Enteprise Solutions. Té má Rubikon zajišťovat vztahy s médii a korporátní PR. Agenturní tým povede Šimon Rákosník, dál budou pro Cleverlance pracovat Daniel Dočekal, známý publicista a v Rubikonu šéf digitálu, a Ondřej Tengler. Cleverance poskytuje konzultace, řešení a služby v oblasti informačních technologií pro klienty z financí, telekomunikací, utilit a veřejné správy. Čerstvě má Rubikon tři klienty - Cleverance, Dobrý webIdeaSense.