Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Za Rusňákovu DRFG mluví Heřmanská z Novy

Lucie Heřmanská

Lucie Heřmanská

Brněnská investiční skupina DRFG Davida Rusňáka má od ledna jako tiskovou mluvčí Lucii Heřmanskou, přichází z místa reportérky zpravodajství televize Nova, kde se specializovala na politickou a ekonomickou agendu, moderovala také ve Snídani s Novou. V minulosti pracovala i v Economii. Vystudovala Fakultu sociálních věd na Univerzitě Karlově, bakalářský obor Žurnalistika a magisterský obor Mediální studia. Ustavení pozice tiskové mluvčí odráží aktuální rozvoj a růst DRFG a její potřebu dávat o svých aktivitách víc vědět.

Během několika měsíců jde o druhou posilu marketingového oddělení DRFG. Na podzim nastoupil Jan Pastor, který předtím působil v Českém rozhlase, aby se na pozici PR managera podílel na tvorbě mediálního obsahu souvisejícího s činností skupiny.