
Lemonero založil a řídí Jan Laštůvka
Startup Lemonero, který poskytuje růstové financování pro e-shopy, si pro mediální komunikaci vybral agenturu Rubikon PR, zaměřující se právě na klienty z oblasti technologií a e-commerce. Spolupráce započala tiskovým oznámením o stamilionové investici od Komerční banky.
Agentura má zajišťovat veškerou produktovou i korporátní mediální komunikaci. Hlavním záměrem je zviditelnění aktivit v Česku i zahraničí a celkové zvýšení povědomí o firmě, kterou založil a řídí Jan Laštůvka.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přestup po dvou a půl letech
Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Nastupuje dámský tandem
Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Agentura meziročně rostla o 20 %