Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Za státní inovační agenturu mluví Náchodská

Jana Náchodská

Jana Náchodská

Marketingový tým státní Agentury pro podnikání a inovace (API) od května doplnila Jana Náchodská. Na pozici tiskové mluvčí bude zodpovědná bude rovněž za externí a interní komunikaci a CSR. V této pozici nahradí Silvii Marhoulovou, která funkci zastávala od září 2018 do konce roku 2019. Náchodská dosud čtyři roky působila jako tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny. Dřív pracovala v agenturách PR Konektor a Omnimedia, kde měla klienty z oblasti financí a průmyslu. Vystudovala marketingovou komunikaci a PR na Vysoké škole finanční a správní. 

Marketingový tým státní agentury zajišťuje komunikaci zejména k zájemcům a žadatelům o dotace z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), médiím a spolupracujícím subjektům. V současné době se soustředí na propagaci programů přímého boje proti nemoci covid-19.