Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Za Studentskou pečeť komunikuje Hrablíková

Mária Hrablíková

Mária Hrablíková

Komunikaci tabulkové čokolády Studentská pečeť má v Nestlé od prosince na starosti Mária Hrablíková, nyní úspěšně dokončila zkušební období. Nahradila Karim Klemovou, která odešla na mateřskou dovolenou. Prvním počinem Hrablíkové je právě probíhající kampaň Vyhraj van na měsíc, která komunikuje nový positiong Čokoláda podle vlastních pravidel. Cílem je budovat image značky především mezi takzvanými milleniály. Hrablíková dřív pracovala na kampaních pro značky Metaxa, Aquila, Poděbradka, Kofola a Adidas na českém a slovenském trhu.