V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Za Studentskou pečeť komunikuje Hrablíková

Mária Hrablíková

Mária Hrablíková

Komunikaci tabulkové čokolády Studentská pečeť má v Nestlé od prosince na starosti Mária Hrablíková, nyní úspěšně dokončila zkušební období. Nahradila Karim Klemovou, která odešla na mateřskou dovolenou. Prvním počinem Hrablíkové je právě probíhající kampaň Vyhraj van na měsíc, která komunikuje nový positiong Čokoláda podle vlastních pravidel. Cílem je budovat image značky především mezi takzvanými milleniály. Hrablíková dřív pracovala na kampaních pro značky Metaxa, Aquila, Poděbradka, Kofola a Adidas na českém a slovenském trhu.