Novým tiskovým mluvčím a manažerem zodpovědným za marketing a komunikaci ve společnosti Technologie hlavního města Prahy je od dubna Jiří Štábl. Jeho cílem má být vybudování firemní interní i externí komunikace a nastavení marketingových aktivit společnosti. Má zviditelnit projekty týkajících se veřejného osvětlení v rámci iniciativy Smart Prague, na nichž se podílí Praha a jí vlastněné firmy. Dřív se Štábl věnoval externí komunikaci v České spořitelně, prošel také pozicemi tiskového mluvčího a vedoucího odboru marketingu a komunikace v Dopravním podniku hlavního města Prahy.
Technologie hlavního města Prahy je společnost vlastněná Prahou, která vznikla transformací TCP-Vinohrady. Od června by měla zajišťovat komplexní služby v oblasti veřejného osvětlení v majetku Prahy, což představuje správu téměř 150.000 světelných míst, slavnostního osvětlení významných památek a veřejných budov, veřejných hodin a veřejných věžních hodin.