Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Zábavní televize Pětka měla v prvním týdnu podíl 0,65 % ve skupině 15-54 let

Prodejce reklamního času Atmedia zveřejnil první čísla nové stanice.

Tváře televize Pětka. Foto: Tomáš Pánek

Tváře televize Pětka a generální ředitel Marek Vítek (vpravo nahoře). Foto: Tomáš Pánek

Lehce přes půl procenta diváků ve skupině 15 až 54 let, konkrétně 0,65 % sledovalo zábavní televizi Pětka od 15. do 21. října, v prvním týdnu jejího vysílání. S odvoláním na oficiální měření televizní sledovanosti ATO-Mediaresearch to uvedla agentura Atmedia, která na Pětce prodává reklamní prostor.

Jde o průměrnou týdenní sledovanost, v některých dnech stanice překročila 0,8 %. V hlavním vysílacím čase, konkrétně v pásmu od 20 hodin do půlnoci, měla Pětka podíl v průměru 0,74 %. K nejsledovanějším patřily show s Ivetou Bartošovou, dál pořady Nic není nemožné, Sbal si mě, Koule, Nevař z vody nebo Buřtcajk.