Lehce přes půl procenta diváků ve skupině 15 až 54 let, konkrétně 0,65 % sledovalo zábavní televizi Pětka od 15. do 21. října, v prvním týdnu jejího vysílání. S odvoláním na oficiální měření televizní sledovanosti ATO-Mediaresearch to uvedla agentura Atmedia, která na Pětce prodává reklamní prostor.
Jde o průměrnou týdenní sledovanost, v některých dnech stanice překročila 0,8 %. V hlavním vysílacím čase, konkrétně v pásmu od 20 hodin do půlnoci, měla Pětka podíl v průměru 0,74 %. K nejsledovanějším patřily show s Ivetou Bartošovou, dál pořady Nic není nemožné, Sbal si mě, Koule, Nevař z vody nebo Buřtcajk.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval