“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Žabka otevřela v Klánovicích svou první prodejnu na nádraží

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Nová Žabka ve stanici Praha Klánovice. Foto: Martin Pekárek

Netradiční místo si pro svůj v pořadí 104. obchod v Česku zvolila síť Žabka. Novou prodejnu otevřela v nádražní budově železniční stanice Praha Klánovice.  „Jedná se o náš první obchod v takzvaném konceptu nádraží,“ říká Radim Lunda, generální manažer sítě Žabka. „Pro tento obchod jsme jako franšízantku vybrali paní Janu Janouškovou, která už aktuálně vede tři prodejny v naší síti,“ doplňuje Lunda.

Franšízantkou nové Žabky je Jana Janoušková. Foto: Martin Pekárek

Franšízantkou nové Žabky je Jana Janoušková. Foto: Martin Pekárek

Prodejna na ploše 82 metrů čtverečních nabídne od čerstvého pečiva, kávy až po trvanlivé potraviny, finanční služby (výběr hotovosti, placení složenek,dobíjení telefonního kreditu všech operátorů) nebo mžonost vyzvednout si zásilku, stejně jako v ostatních prodejnách řetězce. Otvírací doba je od 6 do 23 hodin, otevřeno je 363 dní v roce.