Žabka změnila dodavatele tisku, Mediaprint vystřídala PNS

Maloobchodní síť mění distributora kvůli zjednodušení provozu i administrativy.

Interiér první slovenské prodejny Žabka v Bratislavě

Žabka má v Česku celkem 123 prodejen, loni se rozšířila na Slovensko

Distributorem tisku do maloobchodní sítě projeden Žabka bude od února nově První novinová společnost (PNS). Nahradí tak dosavadního dodavatele, společnost Mediaprint Kapa & Pressegrosso. Změna se dotkne všech 123 poboček, které Žabka v Česku má. PNS má zajišťovat dodávky od pondělí do soboty, nedělní tisk zajišťuje společnost JRK.

„Primárním důvodem ukončení spolupráce se společnosti Mediaprint bylo hlavně zjednodušení administrativy a snížení pracnosti při příjmu a remitendách více dodavatelů. K této změně také došlo na základě trendu, kdy se lidé přesouvají od tištěných medií k online médiím,“ sdělil na dotaz Médiáře Václav Koukolíček, mluvčí řetězce Tesco, pod který síť franšíz Žabka spadá. Pro PNS bude nová spolupráce se Žabkou možnost nabídnout vydavatelům další prodejní místa.

PNS zároveň rozšiřuje své portfolio distribuovaných titulů. Z regionálních na Vysočině nově distribuuje Jihlavské listy a Horácké noviny, na jižní Moravě roznáší Regionální noviny Znojemsko a Znojemský týden a na Zlínsku je to nově Kroměřížský týdeník. Vedle regionálních médií jde o tři celostátní časopisy Katolický týdeník, Nová Exota a Regenerace.

„Oproti předchozímu doručovateli nepracujeme s PSČ, ale s Registrem územní identifikace, adres a nemovitostí (RÚIAN),“ uvádí Ondřej Vaňha, místopředseda představenstva PNS, „to nám umožňuje výrazně přesnější a efektivnější plánování doručení.“