
Arnold Schwarzenegger a Sylvester Stallone ve filmu Plán útěku. Foto: Canal+
Televizní nabídka v Česku se rozrostla o novou stanici Canal+ Action. Program s akčními filmy a seriály v českém znění spustila francouzská mediální skupina Canal+, vlastník M7 Group, provozovatele česko-slovenské satelitní platformy Skylinku. Z nabídky Skylinku naopak byl už k 31. lednu vyřazen lifestylový program Canal+ Domo. V Česku a na Slovensku už skupina šíří taky stanici Canal+ Sport s přenosy z anglické fotbalové soutěže Premier League, a to od loňského srpna.
Placená stanice Canal+ Action je od 28. února dostupná prostřednictvím satelitní i internetové televize Skylink a FreeSat, od 1. března také u poskytovatelů T-Mobile, Slovak Telekom a Digi TV. Na Skylinku, FreeSatu a T-Mobile TV je Canal+ Action po celý březen zdarma.
Hlavní vysílací čas kanálu začíná ve 20.05. Nedělní prime time patří titulům, které budou v Česku a na Slovensku uvedeny premiérově. Úterní a čtvrteční večery patří seriálům, uveden bude třeba kanadský Plán B. V prvním měsíci stanice uvede na 11 Oscarů nominovanou akční komedii Všechno, všude, najednou, oscarový Revenant s Leonardem DiCapriem či klasické blockbustery se Sylvesterem Stallonem a Arnoldem Schwarzeneggerem Postradatelní 2: Zpět do války a Plán útěku.
Atmedia zařazuje Canal+ Action i Spektrum Home
Canal+ Action bude zapojen do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti, a to prostřednictvím obchodní zastupitelství Atmedia. To jej zařadí do svých obchodních balíčků Atmax, Atadults a Atchoice.
„Zařazením Canal+ Action do našeho portfolia tematických televizních stanic prohlubujeme spolupráci s mediální společností Canal+, jejíž další televizní kanály FilmBox a FilmBox Stars na českém trhu už několik let obchodně zastupujeme,“ uvádí šéfka Atmedia Michaela Suráková. „Zadavatelům televizní reklamy díky tomu nabídneme možnost oslovit širokou skupinu diváků ve věku 20 až 60 let, kteří rádi sledují akční filmy nebo kriminální seriály.“
Rozšířením portfolia o Canal+ Action navyšuje Atmedia počet zastupovaných tematických televizních stanic na 28, přičemž 24 z nich je zapojeno do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. Celkový počet zahrnuje od 1. března rovněž lifestylový kanál Spektrum Home ze skupiny AMC, zaměřený na kutilství, zahradničení, architekturu či interiérový design. Atmedia ho taktéž zastupuje obchodně a taktéž ho zařadí do elektronického měření televizní sledovanosti.
„S televizní skupinou AMC spolupracujeme už od roku 2008, tedy od samého začátku působení mediálního zastupitelství Atmedia na českém trhu. Byla to vůbec první televizní skupina, se kterou jsme tehdy navázali spolupráci, na jejímž základě jsme začali budovat trh tematických televizních stanic u nás,“ připomněla Suráková.
Rozšíření o Spektrum Home umožní Atmedii nabídnout zadavatelům televizní reklamy větší reklamní prostor. „Televizní stanice Spektrum Home bude vedle nabídky operátorů placené televize nově k dispozici také v rámci pozemního digitálního vysílání. Stane se tak vůbec první z 38 televizních stanic skupiny AMC, kterou budou moci diváci sledovat bezplatně,“ upozorňuje Suráková. Od března Spektrum Home totiž vysílá také v multiplexu 23, který provozují České Radiokomunikace, stanici si tak může naladit až 99 % české populace.
Nové programy také na Skylinku
Nabídka internetové televize Skylink Live TV se v úterý 28. února rozrostla kromě Canal+ Action o dalších pět programů. Jde o filmové a dokumentární stanice skupiny SPI International, konkrétně FilmBox Stars, FilmBox Extra, DocuBox, FilmBox Premium a FilmBox Family.
Pro zákazníky FreeSatu, kteří přijímají programy ze satelitu Astra 23,5°E, je všech šest nových stanic k dispozici v balíčku Kombi+. V nižších balíčcích jsou jen některé z nich - v Multi jsou to stanice Canal+ Action, FilmBox Stars a FilmBox Extra, v balíčku Smart pouze FilmBox Stars.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
