Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

“Zachraň nás, než zmizíme.” Penny rozdává plyšáky ohrožených zvířat

Síť diskontů Penny Market odstartovala novou věrnostní kampaň. Za pravidelné nákupy zákazníkům opět nabídne sbírku plyšových hraček. Tentokrát řetězec v kampani využívá téma znečišťování životního prostředí a ochrany přírody a ohrožených druhů zvířat. “Kampaní chceme podpořit povědomí o živočišných druzích zanesených do červené knihy ohrožených zvířat a vysvětlit dětem, proč jsou ohrožená,” říká manažerka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.

Nová věrnostní kampaň Penny

Nová věrnostní kampaň Penny

Kampaň, která střídá oblíbenou křivou zeleninu, začala 3. května a potrvá do 18. července. Za každých 200 Kč z nákupu obdrží zákazník jeden bod. Získané body lze vyměnit za plyšáky až do 25. července. Každá hračka zastupuje v kampani jednu z lokalit, která je pro ten který druh v nebezpečí vyhynutí typická. Asii zastupuje tygr Drápek a panda Flíček, Oceánii Drobeček, plejtvák obrovský, Bublinka, Afriku gorila Ťunťa a lev Vlasáč, Austrálii papoušek Brepta, polární oblasti lední medvěd Vločka a Středomoří tuleň Drobeček. Všechny plyšové figurky bude možné za body k nákupu získat od 29,90 Kč.