Síť diskontů Penny Market odstartovala novou věrnostní kampaň. Za pravidelné nákupy zákazníkům opět nabídne sbírku plyšových hraček. Tentokrát řetězec v kampani využívá téma znečišťování životního prostředí a ochrany přírody a ohrožených druhů zvířat. „Kampaní chceme podpořit povědomí o živočišných druzích zanesených do červené knihy ohrožených zvířat a vysvětlit dětem, proč jsou ohrožená,“ říká manažerka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.
Kampaň, která střídá oblíbenou křivou zeleninu, začala 3. května a potrvá do 18. července. Za každých 200 Kč z nákupu obdrží zákazník jeden bod. Získané body lze vyměnit za plyšáky až do 25. července. Každá hračka zastupuje v kampani jednu z lokalit, která je pro ten který druh v nebezpečí vyhynutí typická. Asii zastupuje tygr Drápek a panda Flíček, Oceánii Drobeček, plejtvák obrovský, Bublinka, Afriku gorila Ťunťa a lev Vlasáč, Austrálii papoušek Brepta, polární oblasti lední medvěd Vločka a Středomoří tuleň Drobeček. Všechny plyšové figurky bude možné za body k nákupu získat od 29,90 Kč.