Satelitní televize Public nuceně opustila nejdražší způsob distribuce svého signálu: ukončila vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů v digitální síti 3 společnost Czech Digital Group (vlastní ji Radiokomunikace). O možnost přijímat ji přes set-top boxy či digitální televizory tak přišlo 86 % obyvatel republiky.
„Toto řešení je nezbytným krokem na cestě, směřující k našemu zapojení do dalšího projektu,” prohlásila na webu stanice výkonná ředitelka Public TV Renata Pešková. Televizi Public lze pořád naladit na satelitu Astra a v kabelové síti UPC.
Digitální zemské vysílání bylo největší nákladovou položkou společnosti Totalpress, která drží licenci na Public TV a kvůli vysokému zadlužení je v insolvenci. Do konkurzu ji poslal její majitel, podnikatel Luděk Vinš.
Totalpress dluží přes 134 milionů korun, z toho přes 86 milionů za vysílání z pozemních vysílačů. Dluží též své výrobní a servisní organizaci PublicCom, která v posledních čtyřech letech plánuje kumulovanou ztrátu 169 milionů. Celkový účet za necelé čtyři roky vysílání Public TV tak představuje víc než 300 milionů korun.
Stanice přesto slibuje novou podobu, spojení s jinou televizí. Nový partner má oddlužit servisní firmu, značka Public zanikne.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
