Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Zájem o telefon od UPC loni poprvé za pět vzrostl

Operátor UPC v Česku v loňském roce 2017 zaznamenal růst televize, internetu i telefonie.

Tuzemská pobočka UPC, poskytovatele digitálních služeb televize, internetu a telefonie, registroval ke konci roku 2017 celkem 616.300 zákazníků, kteří využívali 1.188.200 služeb (RGUs). Mezi službami vede televize (527.600), následuje internet (497.500) a telefon (163.100). Všechny tři tyto ukazatele loni vzrostly, stejně tak celkový počet zákazníků. Zákazníků internetu UPC přitom roste nepřetržitě od roku 2005, televize od roku 2015. Telefonie loni zaznamenala růst poprvé od roku 2013.

Počet zákazníků UPC

Počet domácností připojených k širokopásmové síti UPC vzrostl na 1.509.400. Výsledky podle firmy kladně ovlivnila v září spuštěná kampaň Happy Home, nové značky služeb UPC pro domácnosti.

UPC je součástí americké skupiny Liberty Global s mezinárodním dosahem. Na začátku února se objevila informace, britský operátor Vodafone začal jednat s Liberty Global o koupi části jejího majetku v zemích kontinentální Evropy, ve kterých se aktivity obou firem překrývají. Vodafone a Liberty Global jednaly o výměně majetku už v roce 2015, nakonec se nedohodly.