Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Zákaznický servis Adexpresu přebírá Uhrová

Po sedmi letech v agentuře Kateřina Uhrová střídá Lenku Auerovou, která v lednu povýšila.

Kateřina Uhrová

Kateřina Uhrová

Kateřina Uhrová se po sedmi letech v agentuře Adexpres posouvá do role client service director. Vystřídá tak Lenku Auerovou, která v lednu povýšila a řídí celou operativu holešovické digitální agentury ze sítě Dentsu Aegis Network. Uhrová nastupovala do Adexpresu z marketingu Českých aerolinií. Pracovala pro klienty Lenovo, Heineken nebo UPC. Z nové pozice bude řídit tým téměř 40 lidí, který se stará o víc než stovku klientů Adexpresu.

Kateřina Uhrová nastupovala do Adexpresu 1. dubna 2012, ve stejný den jako Lenka Auerová. „Jsem ráda, že je to právě Katka, které můžu po těch mnoha společných letech předat pomyslné žezlo. Sice jsme chvíli zvažovali i externí výběrové řízení, ale nakonec jsme dali přednost Katce a jejím zkušenostem. A to rozhodnutí bylo správně,“ prohlásila Lenka Auerová.