
Marek Zámečník. Foto: Nielsen Admosphere
Novým obchodním ředitelem výzkumné agentury Nielsen Admosphere působící v Česku a na Slovensku se stává Marek Zámečník. Do funkce commercial director přechází z pozice country managera slovenské pobočky, kde pracuje 13 let, nastupoval do ní jako project manager v roce 2008. V nové roli bude mít na starost zejména české a slovenské klientské portfolio i jeho rozvoj, povede obchodní tým a bude participovat na řízení výzkumných projektů agentury. Zastřeší tak zejména obchodní část výzkumných projektů v rámci oddělení Research & Analysis, které je nadále pod vedením Tomáše Hynčici.
„Jmenováním commercial directora dochází ke spojení obchodních týmů v Česku a na Slovensku pod jedno vedení. Zvýšíme tak efektivitu klíčových procesů a dojde i k dalšímu sblížení těchto dvou už dřív spolupracujících týmů,“ komentuje Hynčica, který kromě oddělení Research & Analysis zastřešuje také obchodní zastoupení monitoringu reklamy Ad Intel. „Propojení obchodních částí v obou zemích je logickým vyústěním spolupráce obou poboček,“ doplňuje Zámečník.
Aktuální změna je dalším letošním posunem ve struktuře Nielsen Admosphere. Už v březnu na pozici operations director nastoupil Petr Matyáštík. Ten předtím tři roky vedl sekci monitoringu reklamy Ad Intel. V nové roli teď vede také peoplemetrové měření, druhý z klíčových projektů Nielsen Admosphere. Oba projekty manažersky zastřešuje ve všech zemích jejich realizace: v případě měření sledovanosti televize v Česku, v Bulharsku a licenčně v Arménii, v případě monitoringu reklamy pak v Česku a Bulharsku.

Petr Matyáštík působí ve společnostech skupiny Nielsen Admosphere 13 let, naposledy jako ředitel sekce monitoringu reklamy Ad Intel. Na rozjezdu projektu monitoringu reklamy se podílel už v jeho začátcích (český trh má produkt k dispozici od roku 2010). Dále v minulosti v rámci společnosti koordinoval budování peoplemetrového panelu v Bulharsku a byl zodpovědný za dodávku technologií pro lokálního provozovatele peoplemetrového projektu v Arménii. Pro český Projekt crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu 2018–2022 (PCEM) měl na starosti implementaci digitální části s využitím technologie Nielsen SDK. Foto: Nielsen Admosphere
Dosavadní ředitel sekce Elektronických měření a dosavadní ředitel projektu Elektronického crossplatformního měření v ČR David Satranský se nově věnuje produktovému rozvoji crossplatformních měření.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
