Slevový portál Zapakatel.cz, dvojka až trojka tuzemského online trhu hromadného nakupování, oznámil, že letos utrží 278 milionů Kč, oproti loňským 240 milionům. Počet zákazníků se má letos zvýšit ze 142 tisíc na 261 tisíc. Marže od ledna do září letos činí 66 milionů Kč, loni to bylo 51 milionů. Zástupci Zapakatele to oznámili na dnešní tiskové konferenci.

Odhadovaný meziroční vývoj

Odhadovaný vývoj za leden až září loni a letos - tržbami je tu míněna marže
Podle říjnových čísel NetMonitoru má Zapakatel.cz 266 tisíc návštěvníků měsíčně, denně to je 14 tisíc.
„První boom je za námi, tlak na nízké nominály už přešel. Bude rozhodovat kvalita, nikoli cena - hlavně zákaznický servis,“ podotkl Jiří Carba, jeden z majitelů Zapakatele. Server od října distribuuje své nabídky i přes pobočky sázkové kanceláře Tipsport, na webu vstoupil do nabídkového portálu Navečer.cz. V srpnu ukončil roční partnerství s vedoucím Slevomatem.
„Na českém trhu zůstane sedmdesát slevových portálů, z toho deset relevantních. Osobně si myslím, že z nich bude čtyři pět, pro něž to bude core byznys, dalších pět bude takových, kdy slevový portál bude přidružen k jinému byznysu,“ zopakoval Carba předchozí předpovědi.


Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
