Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Zapařené spodky, i tak podle Hornbachu voní jaro

Bizarní německý humor vévodí další kampani prodejce potřeb pro stavbu a zahradu.

Německý hobby market Hornbach otevírá jarní sezónu kampaní, v které vyzdvihuje „vůni jara“. Spot, který tradičně nepostrádá humor a také bizarnost, je opět dílem berlínské agentury Heimat. Podle klienta „s radostnou porcí šílenství“ se kreativci v novém příběhu snaží specifický odér práce na jarní zahradě - zřejmě někde v Evropě, kde Hornbach prodává v celkem devíti zemích - snaží přenést do přetechnizované asijské metropole. Tam si mladá žena z automatu vybírá vakuově zabalené oblečení nadšenců do zahrádkaření a očichává ho s euforickým výrazem.

„Zní to dost nemožně, chtít udělat z této specifické vůně něco, co lze vnímat i při komunikaci – v televizi, na papíře i na billboardech. Nová kampaň s názvem Tak voní jaro se ujímá přesně tohoto tématu,“ uvádí Hornbach. „Vůni jara zachycuje v propoceném špinavém oblečení několika kutilů, kteří se zapotili při jarních pracích na zahradě. I tak totiž voní jaro.“

Jaro přináší tvrdou práci na zahradě

Jaro přináší tvrdou práci na zahradě

Použité prádlo zajímá podivné experty

Použité prádlo zajímá podivné experty

Zahrádkářský nadšenec poskytuje použité prádlo

Zahrádkářský nadšenec poskytuje použité prádlo

Zahrádkářský nadšenec poskytuje použité prádlo

Zahrádkářský nadšenec poskytuje použité prádlo

Použité prádlo se exportuje do nehostinné metropole

Použité prádlo se exportuje do nehostinné metropole

Tak voní jaro podle Hornbachu

Tak voní jaro podle Hornbachu

„Spot je možné také chápat jako diskurs k zvyšující se urbanizaci a klesající kvalitě života v městech. Anebo pokud se zaměříme na hlavní protagonisty – typické machry, můžeme v nich rozpoznat obhajobu zralého odhodlaného muže,“ popisuje Guido Heffels, kreativní ředitel agentury Heimat. „Samozřejmě i nyní zůstává těžištěm kampaně Hornbachu projekt a s ním i tvořivá síla a vášeň našich zákazníků,“ uklidňuje David Kolář, marketingový ředitel Hornbachu pro Česko a Slovensko.

Kampaň Tak voní jaro je už 19. jarní kampaní Heimatu, která je kmenovou agenturou Hornbachu. Nový spot se natáčel v režii Australana Sama Hibbarda. Příslušná outdoorová a tištěná kampaň se k tématu přibližuje úhlem pohledu, který je zaměřený na flóru v zahradě.