Zaraguza vyhrála tendr na Müllermilch i mléčnou rýži Riso

Pro značky mléčných výrobků tvoří tuzemská agentura kreativu, která míří i za hranice.

Značka mléčných výrobků Müller spojila začátkem tohoto roku síly s reklamní agenturou Zaraguza. Její česká pobočka uspěla v mezinárodním tendru značky ochucených mléčných nápojů Müllermilch, pro níž v rámci dlouhodobého konceptu vytvořila dva nové televizní spoty, které byly adaptovány i pro slovenský a polský trh.

Müllermilch

Müllermilch

Na jaře se Zaraguza zúčastnila dalšího výběrového řízení společnosti Müller, na nový dlouhodobý koncept mléčné rýže Riso. Zvítězila v klání s dalšími českými a polskými agenturami, a to s konceptem rozpracovaným do komplexní omnichannelové kampaně.

Riso

Riso

„Mléčná rýže značky Riso na trzích střední a východní Evropy poměrně zdomácněla. Poslední dobou však pozorujeme tendence spotřebitelů zkoušet stále nové mléčné dezerty. Možná i proto nás oslovila komunikační myšlenka agentury Zaraguza, která ukáže, co je pro tu správnou svačinku důležité a kdo se může v této problematice považovat za experta,“ popisuje senior brand manager Martin Jiruška.

Televizní kampaň pro značku Riso se momentálně připravuje, nasazena má být začátkem příštího roku 2023. Kromě Česka spot poběží na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Slovinsku, uvažuje se i o možnosti rozšíření i na další evropské trhy.