Novým generálním ředitelem (CEO) reklamní agentury Zaraguza CZ je od 1. listopadu Milan Formánek, který pracoval přes 14 let pro značku energetického nápoje Red Bull, kde zodpovídal za strategii pro marketingovou komunikaci značky a jejich produktů pro Česko a dalších 20 zemí střední a jihovýchodní Evropy. Střídá Mariány Furyho, který po osmi letech řízení české Zaraguzy ohlásil, že napřesrok na trh uvede novou, vlastní agenturu.
Formánkovou prioritou v čele Zaraguzy bude podpora silných stránek agentury, kterými jsou funkční kreativita a strategie. V dalším rozvoji se zaměří na nové trendy, které přináší exponenciální technologie, analýza dat, kulturní a ekonomické změny. Klientům chce nabízet kombinaci budování značky s výkonnostním marketingem. Nový šéf české pobočky slovenské Zaraguzy působí také jako marketingový konzultant a lektor.
Na českém trhu působí zaraguza osm let. Za Furyho vedení získala v Česku klienty jako Olympus, Brown & Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, Bel, Acccenture, L’Oréal či Škoda Auto. Se Škodovkou spolupracuje přes sedm let a poslední dva roky je jednou z jejích hlavních kreativních agentur. Čerstvě se Zaraguza stala hlavní kreativní agenturou banky ČSOB.