Společnost Bombadar spadá pod skupinu Gera Dovana, která je už od roku 2007 velkou rybou v pomyslném rybníku distribuce zážitkových dárkových poukazů. „Vedoucí pozice za hranicemi nám pomohla získat důležité poznatky o chování zákazníků, sebevědomí pro inovace během rychle se měnícího trhu a stát se silnou značkou,“ tvrdí CEO společnosti Ernestas Vasiliauskas a dodává: „Zakládáme si na uceleném systému všech zemí, které spolupracují a předávají si zkušenosti. Ty poté upravujeme na míru konkrétnímu trhu. Vstup do Česka podpoříme speciální B2B kampaní pro nové partnery.“
Ve čtyřech zemích najdete společnost pod různými jmény. Gera Dovana v Litvě, Super Prezenty v Polsku, Lieliska Davana v Lotyšsku a nyní Bombadar v Česku. „Po rozsáhlé analýze trhu jsme se rozhodli expandovat do České republiky a v minulém roce jsme oficiálně spustili web Bombadar. Laťka je pro nejmladší projekt nastavena vysoko. Věříme, že díky vybudovanému know-how na třech trzích a našemu týmu špičkových expertů v oboru, zdárně dosáhneme našich stanovených cílů,“ doplňuje Ernestas.
V sektoru prodeje zážitků je klíčem k obchodnímu úspěchu silná spolupráce s partnery. Proto Bombadar po vstupu na český trh přichází s B2B kampaní a novým partnerům nabízí šest měsíců spolupráce doslova za hubičku. Dosud byl proces s nulovými počátečními náklady a případné poplatky se účtovaly až za prodané služby partnera formou provize. Během této speciální akce získá každý nový partner, který začne spolupracovat s Bombadarem mezi 1. únorem a 30. červnem, automatickou 99% slevu na už zmíněnou provizi po dobu šesti měsíců spolupráce.
Bombadar už získal silné partnery, jako je H&M, Zalando, Tawan, Zámek Wichterle a další. Marketingové oddělení se stará o celkovou tvář společnosti Bombadar, stejně jako ctí individualitu jednotlivých značek pod jejich křídly. Mimo prodej zážitkových poukazů, společnost zřizuje a spravuje karty obchodních center, karty věrnostních programů a zajišťuje rezervační systém služeb.
„Cílem této kampaně je zaujmout partnery a povzbudit je, aby si partnerství s námi vyzkoušeli téměř zdarma. V České republice jsme nováčkem, ale máme dlouholeté zkušenosti na jiných trzích, kde jsme velmi úspěšní a stejnou důvěru si chceme vybudovat i zde. Čím více partnerů získáme, tím lepší sortiment budeme moci zákazníkům nabídnout a tím lepší prodeje partnerům ukážeme,“ dodává Ernestas. Mnohým také Bombadar rozšíří cílovou skupinu zákazníků o ty, co chtějí obdarovat druhé. Společnosti, které se chtějí stát partnery, mohou jednoduše vyplnit formulář, nebo společnost kontaktovat e-mailem a telefonicky.
Pište na e-mail partner@bombadar.cz nebo volejte na +420 601 591 979
Text je placenou propagací portálu Bombadar

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
